Merhaba Arkadaşlar,
Sade, düzgün bir banner yaptıracağım.
Bir de oluyorsa favicon yaptıracağım.
Banner'ın bugün yapılmasını istiyorum ödemeyi yarın veya salı günü yapacağım.
Bütçem fazla yok 10 -15 TL. Burada birkaç arkadaş vardı bu fiyatlara yapıyorlar konuları da var fakat çevrimiçi durumda değiller, bende konu açmayı uygun gördüm iş biraz acil.
Ödemeyi bankamatikten yatıracağım ve dolayısıyla kesinti olacaktır. Kesinti olmaması veya minumum olması için: Misli veya Ziraat Bankası hesabınız olması daha iyi olur. Yoksa 2-3 TL'nin hesabını yapmak zorunda kalmayalım.
İyi çalışmalar.
Banner Yaptırılacak
1
●303