logotournament testleri hakkında. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
logotournament testleri hakkında.
14
●
885
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
logotournament testleri hakkında.
1
2
02-01-2011, 22:01:24
#1
GrafikerCan
arkadaşlar napıcam ben bu testte pek anlamadım da
02-01-2011, 22:26:54
#2
Avagado
hocam eğer cevapları istiyorsanız hata yolundasınız. ingilizceniz yetmiyor ise yardımcı oluruz
02-01-2011, 22:28:30
#3
GrafikerCan
Avagado adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam eğer cevapları istiyorsanız hata yolundasınız. ingilizceniz yetmiyor ise yardımcı oluruz
İngilizcem yetmiyor sadece onu belirticektim soruları ve cevapları bi anlasam
02-01-2011, 22:28:36
#4
KontW
Kuralları okuyup okumadığına dair küçük bir test. Cevaplarını vermek kolay elbette de bundan sonrası mühim. Yani İngilizce şart.
02-01-2011, 22:29:51
#5
GrafikerCan
KontW adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kuralları okuyup okumadığına dair küçük bir test. Cevaplarını vermek kolay elbette de bundan sonrası mühim. Yani İngilizce şart.
Ya hani logolara katılacak kadar var ingilizcem fakat bu soruları anlamak zor geldi.
02-01-2011, 22:35:13
#6
KontW
1. It is never...
2. .EPS or .AI
3. Tracing a photograph of a Polar...
4. Email LogoTournament...
Mantıklı gelenler bunlar.
02-01-2011, 22:36:01
#7
ForsBey
Bu konunun bu kategoride olmasını anlayamadım.
02-01-2011, 22:36:36
#8
GrafikerCan
KontW adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1. It is never...
2. .EPS or .AI
3. Tracing a photograph of a Polar...
4. Email LogoTournament...
Mantıklı gelenler bunlar.
malesef öyle olunca sorular değişiyor ya şöyle sorayım yada
"ingilizcesi iyi olupta bana üyelik alabilecek biri varmı ?"
02-01-2011, 22:36:39
#9
Avagado
testi geçsen bile üye olamazsın hemen. 10 adet logonu görüp oylamamız gerek
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler