• 27-12-2010, 00:57:11
    #1
    web sitemize tasarım yaptırmak istiyoruz.kodlama sistemi php olacaktır.ilgilenler yazsın.ayrıntılar pm ile gönderilecektir.
  • 27-12-2010, 02:06:50
    #2
    Hocam web tasarım farklıdır, web programlama farklıdır. Siz sanırım her ikisini birlikte istiyorsunuz!!! Daha açık yazarsanız dönüşler sağlıklı olacaktır size..
  • 27-12-2010, 02:45:25
    #3
    evet kardeşim sağolasın, hemen biraz daha netleştireyim konuyu.kodlanmış html siteme bir yönetim paneli istiyorum.admin panelinden günceleme yapıla bilsin istiyorum siteme
  • 28-12-2010, 00:40:45
    #4
    Msn adresinizi özel mesaj ile gönderirseniz yardımcı olmak isterim.
  • 28-12-2010, 01:36:35
    #5
    Anlaşma sağlanmıştır.