• 19-12-2010, 16:55:31
    #1




    WebMaster sitesine bloglara güzel gidecektir. Normalde yurt dışındaki birisine yapmıştım çalışmayı. Fakat ırkçı yaklaşımından dolayı satmaktan vazgeçtim. Birde TÜRK bayraklı halini ekledim. Ücret için konu linki ile beraber PM atın Lütfen..
  • 19-12-2010, 18:20:22
    #2
    ne kadar ücreti?
  • 19-12-2010, 19:44:35
    #3
    çok güzel

    Fiyat nedir?
  • 19-12-2010, 20:13:05
    #4
    Müthiş çizim elinize sağlık...
  • 19-12-2010, 20:15:59
    #5
    Güzel maskot. Hayırlı satışlar.
  • 19-12-2010, 21:28:26
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mukemmel olmus.

    Hayirli satislar.
  • 19-12-2010, 21:46:41
    #7
    gerçekten güzel bir çalışma fiyatı nedir?
  • 19-12-2010, 21:47:13
    #8
    rakam Pm lütfen
  • 19-12-2010, 21:54:57
    #9
    konu sürekli ana sayfaya taşınsın diyemi fiyatı yazmadınız?