• 25-11-2010, 18:08:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar basit Html tasarımı Joomla'laya giydirecek arkadaş varmı acaba ?
  • 25-11-2010, 18:38:39
    #2
    Çekmek kelimesini yanlış kullanmışsınız giydirmek olarak değiştirmeniz uygun olacakdır.
  • 25-11-2010, 19:40:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Agoge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekmek kelimesini yanlış kullanmışsınız giydirmek olarak değiştirmeniz uygun olacakdır.
    uyarınız için teeşekkür ederim.
  • 26-11-2010, 11:45:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Arayış devam etmektedir.
  • 26-11-2010, 15:45:50
    #5
    hocam işi halledebilirim.Msn eklersen görüşebiliriz.
    muratkarakus@hotmail.com
  • 27-11-2010, 14:02:38
    #6
    Yapabiliriz. PM atın görüşelim.