• 18-11-2010, 10:41:12
    #28
    Teşekkürler, satış devam etmektedir.
  • 18-11-2010, 11:47:33
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Tema Çok Hoş, Fiyat Biraz Yüksek Gibi Gelsede O Tasarıma O Fiyat İyi Gider

    Hayırlı Satışlar Diliyorum.
  • 19-11-2010, 16:57:27
    #30
    Fiyata pahalı diyenler 5 liradan logo, 50 liradan 5 iç sayfalı web sitesi tasarımı yapan, hayatında profesyonel bir firmada ve profesyonel kişilerle çalışmamış insanlar diye düşünüyorum. Dolayısıyla onlara pahalı geliyor. Normaldir. Freelance çalışıyorum şuan bir firmada çalışmıyorum fakat bundan daha önce kendini kanıtlamış 2 profesyonel firmada çalıştım firma ismi, kalitesi, işleri doğrultusunda fiyatlar 2 bin $'dan 50 bin $'a kadar çıkar bilginiz olsun.

    Tasarım çok güzel gerçekten elinize sağlık fiyat gayet uygun. ( Dış piyasa için, r10 için konuşmuyorum. )
  • 19-11-2010, 18:14:48
    #31
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyata pahalı diyenler 5 liradan logo, 50 liradan 5 iç sayfalı web sitesi tasarımı yapan, hayatında profesyonel bir firmada ve profesyonel kişilerle çalışmamış insanlar diye düşünüyorum. Dolayısıyla onlara pahalı geliyor. Normaldir. Freelance çalışıyorum şuan bir firmada çalışmıyorum fakat bundan daha önce kendini kanıtlamış 2 profesyonel firmada çalıştım firma ismi, kalitesi, işleri doğrultusunda fiyatlar 2 bin $'dan 50 bin $'a kadar çıkar bilginiz olsun.

    Tasarım çok güzel gerçekten elinize sağlık fiyat gayet uygun. ( Dış piyasa için, r10 için konuşmuyorum. )
    Bahsettiğiniz gibi bu mecrada yol aşındırmamış kişilere fazla gelmekte.
    Kalite hiçbir zaman ucuz değildir!
  • 20-11-2010, 00:34:33
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı işler güzel tasarım
  • 21-11-2010, 14:13:20
    #33
    mod48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı işler güzel tasarım
    Teşekkürler
  • 18-12-2010, 09:58:49
    #34
    hayırlı satışlar konu güncelse son fiyatı pm alabilirmiyim.