Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyata pahalı diyenler 5 liradan logo, 50 liradan 5 iç sayfalı web sitesi tasarımı yapan, hayatında profesyonel bir firmada ve profesyonel kişilerle çalışmamış insanlar diye düşünüyorum. Dolayısıyla onlara pahalı geliyor. Normaldir. Freelance çalışıyorum şuan bir firmada çalışmıyorum fakat bundan daha önce kendini kanıtlamış 2 profesyonel firmada çalıştım firma ismi, kalitesi, işleri doğrultusunda fiyatlar 2 bin $'dan 50 bin $'a kadar çıkar bilginiz olsun.

Tasarım çok güzel gerçekten elinize sağlık fiyat gayet uygun. ( Dış piyasa için, r10 için konuşmuyorum. )
Bahsettiğiniz gibi bu mecrada yol aşındırmamış kişilere fazla gelmekte.
Kalite hiçbir zaman ucuz değildir!