• 02-09-2010, 14:25:29
    #1
    menü tasarımı yaptırılacak. ayrıntıları pm ile alabilrsiniz.

    edit:
    menü tasarımı delphix nickli arkadaşa verilmiş ve teslim alınmıştır.
  • 02-09-2010, 14:30:54
    #2
    pm.
  • 02-09-2010, 14:32:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pm atıldı
  • 02-09-2010, 14:33:14
    #4
    pm atıldı...
  • 02-09-2010, 14:34:01
    #5
    PM alabilir miyim?
  • 02-09-2010, 14:40:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    PM alabilirmiyim ?
  • 02-09-2010, 14:58:03
    #7
    pm bana da
  • 02-09-2010, 15:05:02
    #8
    pm?
  • 02-09-2010, 15:15:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Pm.