• 17-06-2010, 09:44:06
    #1
    s.a arkadaşlar cebinize ve istediğinize uygun tasarımlar.






    sitede yeni olduğum için keşke r10 daki kardeşlerimdende referans gösterebilseydim daha kaliteli olurdu.

    inş bu konumda r10 dan ilk müşterimi bulurum

    Selametle.
  • 17-06-2010, 11:44:05
    #2
    aynı zamanda 10-20 içeriğebağlı 40 sayfalık html web site tasarımları da yapmaktayım.

    iletişim için PM veya msn.
    MUHAMM3D-I@hotmail.com
  • 17-06-2010, 12:07:27
    #3
    Hayırlı İşler
  • 17-06-2010, 12:31:59
    #4
    eyvallah saol kardeÅŸim.
  • 17-06-2010, 12:35:52
    #5
    Güzel olacak.
    Hayırlı işler koaly gelsin..
  • 17-06-2010, 14:35:27
    #6
    saol kardeÅŸim

    keşke r10 dan da referans gösterebilseydim daha güzel olurdu diye düşünüyorum.