• 11-06-2010, 21:07:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar 1 gün boyunca üzerind e emek verdiğim blog PSD'si dir.

    Teslim: Tasarım .psd halinde verilecektir.
    Ücret: 10 TL
    Ödeme: İş Bankası

    Tasarım hakkında her türlü yoruma açığım. Tasarım üzerindeki hataları en aza indirmeye çalıştım. Tasarım üzerinde her türlü oynama yapılır. Tasarımı alan arkadaş, tasarımı aktif etmek isterse, tasarıma özel logo'da tasarlanır.

    Fiyat konusunda diğer tasarım yapan arkadaşlar belki kızabilir; bu ne fiyat diye. Ama daha ilk psd satışımdır. Ve haldı ki öyle 50 - 60 TL'lik bir psd'de değildi. Ama ihtiyaç görür. CSS'e dökülürse güzel bir iş ortaya çıkar.

  • 11-06-2010, 23:05:39
    #2
    Normalde psd tasarımcılara ters çıkıyorum ama sana diyeceğim yok.
    Abartmamışsın çünkü 10 TL demiş bırakmışsın.Adamlar böyle tasarıma yazıyor 100 TL