• 05-04-2010, 00:38:10
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel tasarım başarılar
  • 05-04-2010, 12:34:44
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    almayı düşünüyorum ama demo görmem lazım
  • 05-04-2010, 13:05:18
    #12
    tasarım sade ama hoş olmuş
    fiyatıda çok uygun görünüyo
    hayırlı satışlar
  • 05-04-2010, 13:17:43
    #13
    open cart için ideal bir tema... Hayırlı satışlar
  • 05-04-2010, 13:44:17
    #14
    iyi iş çıkarmışsın =) çok sade ve güzel duruyor. Hayırlı Satışlar =)
  • 05-04-2010, 14:33:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmus hayırlı satışlar
  • 05-04-2010, 14:37:17
    #16
    Üyeliği durduruldu
    altan1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almayı düşünüyorum ama demo görmem lazım
    konuda belirtiğim gibi itrader'ın düşük onun için sana gösteremem ama msnden görüşebiliriz. Pm Attım.
  • 05-04-2010, 15:10:51
    #17
    Eline sağlık
    Msn'den yazdığım gibi,
    çok soft olmuş.. tamam günümüzde soft => class demek, fakat eticaret tasarımlarında bu kadar soft olmak "-" bi özellik olsa gerek çünkü amaç müşteriyi sitede tutup ürünlere çekmek
    Biraz daha dark renklerle süslesen iyi olacağından eminim
    Ayrıca renk bilgisinin yanında tipografide öğrenmelisin
    Arial-Verdena türü default fontların yanında daha şık fontlar kullanabilirsin... Birde font seçeneğini "none" değilde "smooth" yapabilirsin
    Umarım yapıcı bir eleştiri olmuştur
    Hakkında hayırlısı, satılır inş
  • 05-04-2010, 19:15:51
    #18
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar