• 31-03-2010, 20:27:58
    #1
    Web sitemizde 6 tane gönder tuşu çalışmayan form bulunuyor. Bu formlara girilen bilgilerin gönder tuşuna basınca e-mail adresimize gelmesi gerekiyor. Aşağıdaki linkte benzeri bir form var. Bunu yapabilecek arkadaşlar özel mesajla bana ulaşıp GSM numaralarını bırakırlarsa onlarla irtibada geçeceğim.


    http://www.adslbasvurumerkezi.com/pa...urumerkezi.asp
  • 31-03-2010, 20:41:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tasarım değil ki bu kodlama?