As2 flash menü yaptırılcaktır.
1
●252
- 14-03-2010, 20:09:55Öncelikle r10 da 4 kere konu actım(farklı işler) hepsinde ekleyen arkaşlar oldu hepsinde yaparım ederim diyen ismini vermek istemediğim arkadaşlar oldu ama ya çok yoğunlar yada çevrim dışı anlıycağınız flashda top zıplatmayı bilen kendini koder sanıyo para kazanmaya çalışıyor haksız kazanç sağlamaya çalışıyor çok uzatmadan as2 menu yaptırıcam 4 butonlu 3 buton fremler arası gezcek 4 buton dışardan swf çağırcak,butonlar cd şeklinde olucak ve hareketli olucak gercekten yapıcak olan kişiler eklesin lütfen boşa harcıycak zamanım kalmadı bir haftadır koca r10 da flash menü yapıcak adam bulamadım!! ugurakmandor@hotmail.com
- 15-03-2010, 17:24:14Üyeliği durdurulduİş için ayırdığınız bütçeyi özel mesaj ile gönderirseniz; duruma göre yardımcı olayım.