• 12-03-2010, 08:59:46
    #1
    Slm arkadaşlar actionscript 3 kullanılarak 4 butonlu flash menu yaptırılacaktı1, ilgilenenler eklesin ugurakmandor@hotmail.com .
  • 12-03-2010, 09:11:44
    #2
    Niye a.s3 ile özel bir sebebi varmı ? Hocam a.s2 ile de olur derseniz onur@runodizayn.com

    Referanslar: www.runodizayn.com
  • 12-03-2010, 09:27:40
    #3
    Slm runa dizayn şimdi ben bir site yapıyorum as 3 basladım ama ve as3 preloder i var oyuzden ama as2 cok orjınal bıse yaparım dersen prloderı degıstırebılırım .