• 07-02-2010, 20:35:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Tasarımı satılığa çıkartmıştım ama arkadaşlar düzeltmemi ve boşlukların doldurulmasını istediler.Bende tavsiyeler doğrultusunda yeni tasaırmlar çıkarttım.Tasarım satılıktır ücreti pm ile göndericem.

    Tasarım:
  • 07-02-2010, 20:44:49
    #2
    🌐 xvizyon ❤ r10
    çok güzel tasarım hayırlı satışlar.
  • 07-02-2010, 20:58:34
    #3
    Misafir
    pm alabilirmiyim
  • 07-02-2010, 21:08:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tasarımın fiyatını özel emsaj ile gönderdim hocam.
  • 07-02-2010, 21:22:48
    #5
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Anlayamıyorum gerçekten hayırlı satışlar dilemek tasarımı begendıgımı dıle getırmek post kasmak mı oluyor - rep vermişsiniz yazık gerçekten.Evet ozmn hiçbirşeyi yorumlamayalım.
  • 07-02-2010, 21:29:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sana benim konuma yorum attığın için -rep atan her kimse boşver gitsin.Ben +rep attım şimdi .
  • 07-02-2010, 21:35:10
    #7
    pm alabilirmiyim konu linkiyle beraber.
  • 08-02-2010, 11:41:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderildi
  • 08-02-2010, 13:28:11
    #9
    Güzel işler çıkartıyosunuz tebrikler hocam (;