• 19-01-2010, 01:11:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım: JelixViewer

    Hosting tasarımı yapmayı uzun zamandan beri düşünüyordum ama yoğunluktan dolayı yapamıyordum.Son günlerde işlerim azaldı ve hemen aradan çıkarttım.Tasarım ücreti pm ile gönderilicektir.




    Tasarım üzerine gelen yorumlara göre bir tasarım daha yaptım.Tasarım hakkında yorum yapan arkadaşlara tekrardan teşekkürler.

    Buyrun v2:
  • 19-01-2010, 02:08:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar hocam .. Elinize sağlık .
  • 19-01-2010, 10:44:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sağolasın hocam
  • 19-01-2010, 11:13:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Geliştirilebilir hocam eksikleriniz şunlar umarım bu eksikleri dikkate alarak çok daha güzel şeyler ortaya çıkaragınıza eminim ;
    - Domain sorgulama ve paketlerin boyutu aynı olsa daha hoş durur yani ana sayfada 2 değilde 3 paket bulundursanız aynı boyuta gelir daha hoş durur
    -Hızlı menü vs sade gri renkler kullanıp ortada paketler ve domain sorgulamanın renkli bölümlerden oluşması biraz bozmuş
    -son olarak sayfa yapısı olarak biraz daha düşünseniz yada yapmadan önce sayfayı bir kagıda çizseniz neyin nerede oldugunu inanın çok güzel olacak eminim kendinizi daha çok geliştireceksiniz ellerinize sağlık.
  • 19-01-2010, 11:23:49
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dibim düştü diyebilirim.
    Ancak çok fazla boşluk bırakmışsın. Onları daraltıp, boyutlarını büyütebilirsin.

    Hayırlı satışlar.
  • 19-01-2010, 11:37:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    EnterTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geliştirilebilir hocam eksikleriniz şunlar umarım bu eksikleri dikkate alarak çok daha güzel şeyler ortaya çıkaragınıza eminim ;
    - Domain sorgulama ve paketlerin boyutu aynı olsa daha hoş durur yani ana sayfada 2 değilde 3 paket bulundursanız aynı boyuta gelir daha hoş durur
    -Hızlı menü vs sade gri renkler kullanıp ortada paketler ve domain sorgulamanın renkli bölümlerden oluşması biraz bozmuş
    -son olarak sayfa yapısı olarak biraz daha düşünseniz yada yapmadan önce sayfayı bir kagıda çizseniz neyin nerede oldugunu inanın çok güzel olacak eminim kendinizi daha çok geliştireceksiniz ellerinize sağlık.
    Sağolun hocam tavsiyelerinizi göz önünde bulundurucam .


    by_grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dibim düştü diyebilirim.
    Ancak çok fazla boşluk bırakmışsın. Onları daraltıp, boyutlarını büyütebilirsin.
    Hayırlı satışlar.
    Evet zaten tasarımı almak isteyen kişinin isteğine göre psd. üzerinde değişiklik yaplılıcaktır.Yorum için teşekkürler hocam .
  • 19-01-2010, 12:14:37
    #7
    Biraz daha profesyonel çalışıp satmayı düşünmelisiniz bence.Font büyüklüğü ve feci derecede boşluk sorunu var.
    İyi çalışmalar.
  • 19-01-2010, 13:47:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bildirgec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha profesyonel çalışıp satmayı düşünmelisiniz bence.Font büyüklüğü ve feci derecede boşluk sorunu var.
    İyi çalışmalar.
    Aynı düşüncedeyim. Font ve boşluk üzerine odaklanırsanız güzel bir tasarım olacağından eminim. İyi çalışmalar.
  • 19-01-2010, 15:47:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bence güzel olmus hocam devam edin