https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...rismasi-4.html

Bu yarışmada kazanan tasarımım,konuyu açan arkadaşa bi aksaklıkdan ötürü verilmemiştir.
Tasarım elimde kalmıştı.Fakat bugün forumdan bir arkadaş talip oldu.Bende olur dedim.

Kendisi tasarımın satılıp satılmadıgın teyit etmem için konu açıp bilgilendirme mi istedi
Hayırlı olsun kendisine