• 03-10-2009, 04:55:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar;
    Webloader v7 scriptine tema yaptırmak istiyorum. Kimisinin tema anlayışı sadece renkleri değiştirmek lütfen onlar iletişm kurmasınlar. webloader görüntüsünden çıkarabilecek becerikli arkadaşlar istedikleri ücret bilgisi ile Pm ile iletişime geçsinler lütfen.
  • 03-10-2009, 15:28:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Talep yönünde özel mesaj gönderildi.
  • 04-10-2009, 22:23:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Özel Mesaj Gönderildi Cevap Bekleniyor...