• 26-09-2009, 01:38:16
    #10
    Sanırım sadece renk ve graiksel değişiklikler olacak. Sıfırdan yeni bir tasarımdan mı bahsediliyor? Detay alamadım
  • 26-09-2009, 01:44:09
    #11
    Detayları bende pm alabilirim.
  • 26-09-2009, 01:52:22
    #12
    detaylar bekleniyor.
  • 26-09-2009, 02:06:17
    #13
    pm yollandı mesaj bekleniyor
  • 26-09-2009, 14:04:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bir arkadaşla şu an için başladık. Bize demoları hazırlıyor. Anlaşma sağladığımız taktirde onunla devam edeceğiz. konu kapanabilir.