• 03-09-2009, 21:16:54
    #1
    İlk Yaptığım Tema yorumlarınızı rica ediyorum
  • 03-09-2009, 21:25:08
    #2
    renkler biraz uymamış usta
  • 03-09-2009, 21:50:26
    #3
    Geliştirilmeye ihtiyacı var.
  • 04-09-2009, 16:53:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Görsel Konudan Biraz Daha Geliştirilirse Daha iyi olur bence. Renk uyumları biraz kötü olmuş
  • 04-09-2009, 20:06:59
    #5
    İlk Çalışmam Yorumlarınızı Dikkate alıcam Tşk Ederim : )
  • 05-09-2009, 02:38:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    BFHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    PSD Fiyati : 40 TL
    Yayindan Kaldirmaniz için gereken Fiyat : 300 TL
    Stok : 10

    yayından kaldırmak için gereken fiyat 300 TL. (300 TL sıfır script yazan bile var ve sen sadece psd. 300 TL istiyosun uçmuşsun biraz)

    Stok: 10 demişsin - o nasıl oluyor anlamadım ctrl+c = ctrl+v yaparak psd. leri çoğaltabilirsin
  • 05-09-2009, 03:45:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Eleştiriye Açıksan Eğer Eleştiri Yapıcam ama SAdece bir öneri Şeklinde.

    - Renk uyumu
    - Yazı Karakteri ve Renkleri
    - Yazı Karakteri, İcon, Resim vs.. Büyüklüğü
    - ve biraz daha Detay

    Çalışırsan Olur.
  • 05-09-2009, 05:25:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    : )
  • 05-09-2009, 16:28:49
    #9
    Tabi tşk ederim yorumlarınız için eleştiriyi her zaman açığım