• 03-02-2025, 18:50:09
    #1
    Arkadaşlar açacağım site için ücretsiz logo yapabilecek varmı r10 dan destek çıkan olur diye düşündüm teşekkürler
  • 03-02-2025, 18:52:05
    #2
    Çok zor hocam.. Umarım bulursun.
  • 03-02-2025, 18:53:58
    #3
    ama bende çok kişiye sunucu hakkında destek verdim ücretsiz herşey para değil malesef
  • 03-02-2025, 20:53:29
    #4
    Clear Conscience. ツ
    Fanetsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar açacağım site için ücretsiz logo yapabilecek varmı r10 dan destek çıkan olur diye düşündüm teşekkürler
    Tavsiye edilen taban fiyata sahip ürün/hizmetlerin ücretsiz yapılması yasaktır.