• 10-08-2009, 12:25:43
    #1
    Görüntüsü :




    Fiyat : 30 TL
    Ödeme : paypaldan veya pttden yapılabilir.
  • 10-08-2009, 23:07:20
    #2
    satış günceldir !
  • 11-08-2009, 01:41:33
    #3
    pek ragbet görmemiş heralde
  • 11-08-2009, 10:04:25
    #4
    evet biraz öyle oldu
  • 11-08-2009, 10:31:23
    #5
    yüz ifadesinide bıraz emo'lara benzetseydin daha güzel olurdu
  • 11-08-2009, 10:45:06
    #6
    daha ilk maskot çalışmam
  • 11-08-2009, 21:53:49
    #7
    b12
    Üyeliği durduruldu
    bundaki duygusallık manyaklık derecesinde değil hocam ondan rağbet görmüyor sanırım
  • 11-08-2009, 22:44:07
    #8
    biraz masum bizimki
  • 11-08-2009, 22:46:41
    #9
    Maskot hoş olmuş, lakin EMO gurubu için vesikalıkları gayet yeterli