• 06-08-2009, 15:50:49
    #1
    Satılık Emo Teması :30 TL









  • 06-08-2009, 16:39:28
    #2
    Çok hoş bir çalışma olmuş Aranel.Koyu ağırlıklı olmasına rağmen renkler çok uyumlu birbirine. Emeğine sağlık kardeşim. İyi Satışlar
  • 06-08-2009, 18:59:18
    #3
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok hoş bir çalışma olmuş Aranel.Koyu ağırlıklı olmasına rağmen renkler çok uyumlu birbirine. Emeğine sağlık kardeşim. İyi Satışlar
    Eyw. SaoLasın Kardesim