• 23-07-2009, 17:33:33
    #1
    Merhabalar,

    Bu temayı daha önceleri forum sitemde kullandım. Yalnız forumu kapattım ve şimdide temayı satmak istiyorum. Tema+Portal şeklinde sıfırdan yazılmıştır.

    Temayı yazan kişi: kaptanblack_12

    Lokale kurdum vBulletin aşağıdan resimlere bakınız. Fakat ben portalı kuramadım. O arkadaş nasıl yaptıysa önceden portalıda kurmuştu.

    Ayrıca yine sıfırdan yazılmış reklam yönetim paneli bulunmaktadır. Şunuda söylemek istiyorum: Şu anda bu temayı kimse kullanmıyor ve ileride de olsa bende kullanmayacağım.

    Son bir şey daha, güzel bir logoda vardır ve psd formatını da vereceğim.

    Tema satış şeklim; önce ödemeyi alırım sonrasında temayı rapid linki olarak ya da isterseniz msn'den direkt verebilirim.

    Tema fiyatı sadece: 35 tl

    Toplam 4 kişiye satacağım. Eğer sadece bende olsun derseniz o zaman fiyat 100 tl olur.

    Resimler;

    Imageshack - 23051467
    Imageshack - 91217896
    Imageshack - 80690622
    Imageshack - 44024662
    Imageshack - 13130905
    Imageshack - 21155180
    Imageshack - 57428618
    Imageshack - 89989441
    Imageshack - 21034481
    Imageshack - 70519524

    Temayı satın almak için özel mesajdan ulaşabilirsiniz.
  • 23-07-2009, 17:53:17
    #2
    Kardeş bu tema ücretsiz dagğıtılıyor NST Stlye sadece Tcat değişmiş
    http://img259.yukle.tc/images/7501demo.jpg

    vbulletin linki
    NST-Style - vBulletin.org Forum
  • 23-07-2009, 18:38:33
    #3
    Rios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş bu tema ücretsiz dagğıtılıyor NST Stlye sadece Tcat değişmiş
    http://img259.yukle.tc/images/7501demo.jpg
    vbulletin linki
    NST-Style - vBulletin.org Forum
    Zaten çok eski temaydı. Bilmiyordum ücretsiz dağıtıldığını dediğiniz gibi sadece tcat değiştirilmiş.

    Sonuç olarak satış iptal...
  • 23-07-2009, 18:49:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Helal sana
  • 23-07-2009, 19:04:56
    #5
    Alıntı
    Tema+Portal şeklinde sıfırdan yazılmıştır.
    Alıntı
    Şu anda bu temayı kimse kullanmıyor ve ileride de olsa bende kullanmayacağım.
    O zaman bunlar yalandı
  • 23-07-2009, 19:32:12
    #6
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bunlar yalandı
    Lütfen olayları başka yere çekmeyiniz. Ben bu temaya yaklaşık 2 sene önce 150 tl verdim. Fakat temayı yazan kişi ücretsiz dağıtmış bunu ben nereden bilebilirim ki ve söylediklerimin her kelimesi doğrudur.
  • 23-07-2009, 19:36:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Konu sahibi talebi üzerine ;
    KİLİT