WHMCS Tema Sadece 20 TL !
23
●1.969
- 10-07-2009, 21:48:34Üyeliği durdurulduBende sorunsuz açılıyor sizde sorun olabilir başka arkadaşlarda bakıp yorum atsınlar bakalımkickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2009, 23:01:51Üyeliği durdurulduBende firefox kullanıyorum öyle 1 sorun yok ama hemen düzeltiyorum..victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzeltildi - 10-07-2009, 23:32:54ödeme bilgilerinizi gönderin lütfen sabah para hesabınıza geçtiğinde temayıda yollarsınız.
Sadece psd verip bırakmayacaksınız değil mi? Yani whmcs teması olarak hazır mı? Ben bunu aldığımda whmcs'ye direk ekleyebilecekmiyim.
Sağ alt köşedeki tasarım Archer34 yazısını silme hakkımız var mı?