• 29-06-2009, 21:27:45
    #1
    bir adet logo yaptırılacaktır. bütce 30 tl
    çalışma yapan arkdaş demo gosterimi yapacak begenilirse ucreti gonderilecektir ve çalışma dosyası alınacaktır.

    çalışmak isteyen grafikerler var ise pm atabilirler.
  • 30-06-2009, 01:27:49
    #2
    Pm atıldı.
  • 02-07-2009, 11:37:14
    #3
    İş tarafımdan yapılıp ödeme sorunsuzca alınmıştır. Teşekkürler.