• 15-06-2009, 01:57:11
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Cok basarili bir calisma.
  • 15-06-2009, 09:28:35
    #11
    Dostum çok şahane olmuş.Bu adama kılıç gitmemiş söyleyim.
    Adamın pençelerini yapsanya
  • 15-06-2009, 10:32:50
    #12
    Logorizma güzel çalışma Emeğine sağlık.
  • 15-06-2009, 10:48:05
    #13
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok basarili bir calisma.
    slmgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum çok şahane olmuş.Bu adama kılıç gitmemiş söyleyim.
    Adamın pençelerini yapsanya
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logorizma güzel çalışma Emeğine sağlık.
    Teşekkür ederim
  • 15-06-2009, 14:09:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Tebrik ederim. Güzel çalışmalar.
  • 15-06-2009, 17:01:25
    #15
    Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim. Güzel çalışmalar.
    Teşekkür ederim
  • 16-06-2009, 22:15:38
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok basit bir çalışma daha çok çalışmalısın =)