• 26-07-2023, 13:54:44
    #1
    Selamun Aleyküm, nakış baskı makinesinde kullanılmak üzere logo çizebilecek arkadaşlar pmden ulaşabilir mi?
  • 26-07-2023, 14:58:34
    #2
    Farkı nedir? Biz de yeleklere bastırıyoruz işyeri için vektörel olarak teslim etmemiz yeterli oluyor.
  • 26-07-2023, 16:20:57
    #3
    Platin üye
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farkı nedir? Biz de yeleklere bastırıyoruz işyeri için vektörel olarak teslim etmemiz yeterli oluyor.
    Aynı şey nakış içinde geçerli 🙂
  • 26-07-2023, 16:53:31
    #4
    Dts. veya nks. uzantılı olması gerekiyor nakış makinesinin basabilmesi için, bu fotmatlarıda florina, accurete, wilcom üzerinden çizebiliyorsunuz
  • 15-08-2023, 23:08:44
    #5
    Merhaba nakış deseni ihtiyacınız varsa yardımcı olabilirim
    http://www.shopier.com/NAKISDESENLERIM