• 16-05-2009, 14:24:13
    #1
    edit.
  • 16-05-2009, 14:29:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Birinci logo ücretsiz yazı tipine ücretsiz dağıtan bir stil ile ücretsiz dağıtılan bir programın Effects menüsündeki 3D'si ile yapılmış.
    İkinci logoda Pacman kendi yapımım demişsinde, bu pacman çok basitleşti artık, kendi karakterini kendin yarat yani.

    Hayırlı satışlar.
  • 16-05-2009, 14:36:18
    #3
    Logolar Tamamen Photoshop tan Yapılmıştır, Başka Programdan yardım Alınmadan yani..
    3D Yi Tamamen Kendim Yaptım

    Teşekkür Ederim..
  • 16-05-2009, 22:11:21
    #4
    bence kendini biraz daha geliştirip öyle satış konusu açarsan daha rahat alıcı bulursun. hayırlı satışlar
  • 16-05-2009, 22:35:13
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    emeğine saglık ancak biraz daha çalışılması lazım logolarda..
  • 17-05-2009, 01:23:34
    #6
    pek para edicek çalışmalar deyil dahada geliştirlmelisin ondan sonra bu şekilde bi konu açarsan faydalı olur