• 16-05-2009, 14:15:26
    #19
    @Ntie begenmene sevindim. Aaaaaa ayıp sana aga sen ne zaman istediğin gibi çizimler yapmadım işlerden boğulup can sıkıntısını atmak istediğim dakikalarda boyle seyler cıkıyor işte
  • 16-05-2009, 20:00:39
    #20
    Buda son çalışmam

  • 16-05-2009, 20:15:04
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Aykut_Design in çalışmasını beğendik arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum
  • 16-05-2009, 21:31:28
    #22
    Yarışma tarihinin bitmesine 2 gün var çalışma yapan bazı arkadaşlar olabilir şak diye bitirmek pek etik bir davranış olmamış.
  • 16-05-2009, 22:10:06
    #23
    Üyeliği durduruldu
    diğer konudan da bahseder misin tdemirtas
  • 16-05-2009, 22:40:58
    #24
    kanıtlayamadığım için bahsetmem uygun olmaz.

    günümüzde binlerce motorbike clipart ve vectorleri oldugundan araştırmak haddiemede değil zaten

    hayırlı olsun iki taraf içinde
  • 17-05-2009, 01:18:25
    #25
    Hayırlı olsun
  • 17-05-2009, 01:36:57
    #26
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanıtlayamadığım için bahsetmem uygun olmaz.
    günümüzde binlerce motorbike clipart ve vectorleri oldugundan araştırmak haddiemede değil zaten
    hayırlı olsun iki taraf içinde
    tdemirtas arkadasımız cok haklı.acıkcası bende aynı seyı soyleyip soylememe arasında tereddüt etmiştim ama siz begendikten sonra bize ancak susmak kalır