@Ntie begenmene sevindim. Aaaaaa ayıp sana aga sen ne zaman istediğin gibi çizimler yapmadım işlerden boğulup can sıkıntısını atmak istediğim dakikalarda boyle seyler cıkıyor işte
kanıtlayamadığım için bahsetmem uygun olmaz.
günümüzde binlerce motorbike clipart ve vectorleri oldugundan araştırmak haddiemede değil zaten
hayırlı olsun iki taraf içinde
tdemirtas arkadasımız cok haklı.acıkcası bende aynı seyı soyleyip soylememe arasında tereddüt etmiştim ama siz begendikten sonra bize ancak susmak kalır