• 12-04-2009, 21:23:12
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10'dan çıkmadı dpye bakmak gerek sanırım.
  • 13-04-2009, 08:17:25
    #11
    oradaki wp tarzında nasıl birşey olucak o renklerde ona benzer bişiler cıkarabilirim ama onun alt yapısı o değil