• 24-02-2009, 13:29:04
    #1
    Arkadaslık Scripti yazdırılacak normal bır sekılde olacak php olacak ve ucretlı uyelık sıstemı olacak bu ozellıklerde bır script nekadara yazılır ?
  • 24-02-2009, 14:46:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    p.m atıldı.

    İyi Çalışmalar.