Arkadaslık Scripti Yapacaklar ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaslık Scripti Yapacaklar ?
1
●
249
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
Arkadaslık Scripti Yapacaklar ?
24-02-2009, 13:29:04
#1
hocam20
Arkadaslık Scripti yazdırılacak normal bır sekılde olacak php olacak ve ucretlı uyelık sıstemı olacak bu ozellıklerde bır script nekadara yazılır ?
24-02-2009, 14:46:57
#2
altura
Üyeliği durduruldu
p.m atıldı.
İyi Çalışmalar.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler