• 25-09-2021, 19:01:55
    #1
    R10'da konu açmak istiyorum güzel bi grafik çalışması yaptırmak istiyorum detaylar için pm
  • 25-09-2021, 19:15:07
    #2
    Merhabalar,
    PM iletilmiştir.
  • 25-09-2021, 19:25:49
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba 100 tl ile hizmet veriyoruz imzamdan konuma erişebilirsiniz
  • 25-09-2021, 20:18:39
    #4
    iş verilmediyse ben yapabilirim

  • 25-09-2021, 20:57:56
    #5
  • 25-09-2021, 23:20:17
    #6
    İş verilmedi ise pm atar mısınız
  • 26-09-2021, 04:58:08
    #7
    İş verilmiştir ilgi ve alakanız için teşekkür ederim.