freepik istek
2
●46
- 28-07-2021, 18:18:11Şu anda var mı yok mu açıkçası bilmiyorum.
Bu tarz istek ve taleplerin bu konularla bu başlık altında açılmasını doğru bulmuyorum.
R10'nun artık discord sunucusu kurup bu tarz bazı basit işleri oradan götürmesi gerekli.
Bu şekilde iletişim ve kullanıcılar arası etkileşim çok daha etkili olacaktır diye düşünüyorum @Coşkun Çetin;