• 03-06-2021, 22:42:56
    #1
    merhaba hayırlı akşamlar elimde söyle bir logo var görüntüsü kalitesi iyi olarak aynı renklerde tekrar çizebilcek olan varmıdır ? yüksek ücret istemeden tabi
  • 03-06-2021, 22:44:59
    #2
    çizeyim kanko birazdan atarım it's free

    edit: resim kalitesi çok düşük olduğundan oto çizim işe yaramadı manuel çizecem yine de
  • 03-06-2021, 23:11:31
    #3
    İş anlaşması yapıldı
  • 03-06-2021, 23:14:45
    #4
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çizeyim kanko birazdan atarım it's free

    edit: resim kalitesi çok düşük olduğundan oto çizim işe yaramadı manuel çizecem yine de
    dostum yazdını görmedim işi arkadaşına verdim

    birol74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş anlaşması yapıldı
    40 tl ile anlaşıldı.