Arkadaşlar Merhaba

Uzaktan eğitim olayını geçtikten sonra hem çalışıp hem derslerimi takip etmeye çalıştığımdan ansys çiziminden geride kaldım biraz, hocamız bir ödev verdi telim süresi 1 hafta ansys çiziminden anlayan birisi iletişim kurabilirse detayları görüşelim bir ücrette anlaşalım mesajlarınızı bekliyorum. İyi forumlar diliyorum.