Bu tür yerler maalesef bizim istediğimiz türde web siteleri yapmıyorlar.
Referanslarındanda belli olduğu gibi o siteler için en az 10 bin dolar para alıyorlar ve ona göre müşterileri var. Parası sağlam olan ve iyi bütçe ayıran yerler ile çalışıyorlar.
(Büyük bir ajans ile bire bir görüşmem sonucunda ajans sahibi tarafından verilen tüyo

)
10 bin dolar ile kapıyı açıyor ajanslar. 50,60 bin dolar'a holdinglere site yaptıklarına şahit oldum.
Dolayısıyla Osman Beyin bütçesi ajanslar için çerez parası olarak kalıyor.

Seninde dediğiin gibi beğenmiyorlar bütçeyi...