• 26-03-2020, 17:59:03
    #1
    Merhaba

    Arkadaşlar öncelikle hepimize geçmiş olsun diyeyim şu günlerde diyecek tek şey bu

    Arkadaşlar bi logo gerek bana fakat nasıl bir şey bilmiyorum anlatmaya çalışayım. Kabaca

    http://soledad.pencidesign.com/soled...lider=style-22 Bu demodaki gibi üstte aynı font ta olacak. ve aynı ortada olacak.

    Font elimde mevcut isteyene atabilirim yani logo yu yapacak arkadaşa. ONİKİŞUBAT yazacak yani

    İstediğim şey ise ONİKİŞUBAT K.Maraşın kurtuluş günü maraşa özel bi iste olacak maraşın istiklal madalyası gibi bişey başa sona bu fonta uygun bi çizimle eklenebilir mi nasıl olur ? Daha doğrusu olur mu minimalist bi çizim gibi yani

    yapabilirim kafamda güzel bişey oluştu diyen arkadaşlar fiyat ile birlikte pm atarsa ve ne yapacağınız kabaca anlatırsa yaptıralım arkadaşlar. umarım anlatabilmişimdir.

    Teşekkürler.
  • 26-03-2020, 18:13:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bu font kullanılmak zorunda mı?
  • 26-03-2020, 18:20:30
    #3
    Özel mesaj gönderdim hocam