Arkadaşlar öncelikle hepimize geçmiş olsun diyeyim şu günlerde diyecek tek şey bu
Arkadaşlar bi logo gerek bana fakat nasıl bir şey bilmiyorum anlatmaya çalışayım. Kabaca
http://soledad.pencidesign.com/soled...lider=style-22 Bu demodaki gibi üstte aynı font ta olacak. ve aynı ortada olacak.
Font elimde mevcut isteyene atabilirim yani logo yu yapacak arkadaşa. ONİKİŞUBAT yazacak yani

İstediğim şey ise ONİKİŞUBAT K.Maraşın kurtuluş günü maraşa özel bi iste olacak maraşın istiklal madalyası gibi bişey başa sona bu fonta uygun bi çizimle eklenebilir mi nasıl olur ? Daha doğrusu olur mu minimalist bi çizim gibi yani
yapabilirim kafamda güzel bişey oluştu diyen arkadaşlar fiyat ile birlikte pm atarsa ve ne yapacağınız kabaca anlatırsa yaptıralım arkadaşlar. umarım anlatabilmişimdir.
Teşekkürler.