Otomasyonum için logo yaptırmak istiyorum lütfen ilgilenenler özel mesaj yoluyla ulaşsın.
Bütçe Maks:15 TL
Logo yaptırılacak
8
●195
- 12-12-2018, 14:40:30Çok profesyonel birşey istemiyorum hocam sadece programın açılışında kullanacağımberkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2018, 14:48:08https://www.r10.net/ucretli-tasarim-...dikkatine.htmlberkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kategoride ticaret yapabilmek için kuralları okuyun ve uygulayın.
Sizin için de bu son uyarı.Payitaht61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrarında kategoriden süresiz ceza alabilirsiniz bilginiz olsun.
Kuralları okuyup ve uyum sağlayın.
https://www.r10.net/ucretli-tasarim-...dikkatine.html - 12-12-2018, 15:02:47teşekkürler şimdi haberim oldu uygulayacağım. yalnız meraktan soruyorum, ben grafiker değilim doğal olarak satış konusu açacak kadar yetenekli değilim. ama arkadaşın bütçesine bakarak çok profesyonel bir şey istemediği ortada, photoshop bilgim el verdiği kadar yardımcı olamaz mıyım bu durumda? kuralı sorgulamıyorum yanlış anlaşılmasın. gerçekten öğrenmek için soruyorum.uzay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2018, 15:04:49Konu bu kategoride açıldığı için olamazsınız maalesef.berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle