• 04-06-2018, 23:37:16
    #10
    Yeni blogum icin bir logo cok iyi olur hocam eger devam ediyorsa oyle profesyonel olmasa da olur 😁
  • 05-06-2018, 20:28:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş sitem için logo yapacaktı, baştan savma birşey göndermiş.Logo ile hiç alakası yok bile.Neyse benim referansım olumsuz.
  • 05-06-2018, 20:30:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    logo konusunda iyi değilim demiştim başta logo yapmak apayrı bir şey neyse sağolun yinede