• 17-12-2017, 01:58:30
    #1
    Yeni yıl afiş yaptırılacak
    yüksek çözünürlüğe gerek yok
    sosyal medyada kulanılacak
    yüksek meblalarla mesaj atmayın birine hediye olarak yaptırcam

    Örnek
  • 17-12-2017, 02:00:38
    #2
    Merhaba aklınız da ki fiyatı pm olarak alabilirmiyim ?
  • 17-12-2017, 02:02:03
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba aklınız da ki fiyatı pm olarak alabilirmiyim ?
    İşi yapacak sizsiniz hocam ben sizin emeğinize fiyat biçemem
  • 17-12-2017, 02:08:20
    #4
    öm gönderdim hocam..
  • 17-12-2017, 02:12:18
    #5
    Mesaj gönderdim.
  • 19-12-2017, 14:12:59
    #6
    İş yapıldı ve teslim edildi.
    Ödeme alındı, teşekkür ederim.