• 05-10-2017, 11:15:58
    #1
    Arkadaşlar sitelerim bir anda hata vermeye başladı neden oldu anlıyamadımhata 1 böyle bi yazı ekrana geliyoKota Hatası: Son başarısız raporlayan API isteklerinin sayısı çok yüksek, lütfen üstel kapatmayı uygulayın. Ayrıntılar için https://goo.gl/NIdnFC adresinde geliştirici belgelerine bakın.2 ci hata Kota Hatası: Son başarısız raporlayan API isteklerinin sayısı çok yüksek, lütfen üstel kapatmayı uygulayın. Ayrıntılar için https://goo.gl/NIdnFC adresinde geliştirici belgelerine bakın
  • 05-10-2017, 11:33:22
    #2
    GBRZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sitelerim bir anda hata vermeye başladı neden oldu anlıyamadımhata 1 böyle bi yazı ekrana geliyoKota Hatası: Son başarısız raporlayan API isteklerinin sayısı çok yüksek, lütfen üstel kapatmayı uygulayın. Ayrıntılar için https://goo.gl/NIdnFC adresinde geliştirici belgelerine bakın.2 ci hata Kota Hatası: Son başarısız raporlayan API isteklerinin sayısı çok yüksek, lütfen üstel kapatmayı uygulayın. Ayrıntılar için https://goo.gl/NIdnFC adresinde geliştirici belgelerine bakın
    Merhaba bu bölümün daha çok yardımcı olacağını düşünüyorum : https://www.r10.net/webmaster-genel-konular-sorunlar/
  • 05-10-2017, 11:45:29
    #3
    teşekür ederim yardimci olduğunuz için