Logo çizimi hakkında - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Logo çizimi hakkında
4
●
322
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
Logo çizimi hakkında
17-03-2017, 17:42:59
#1
diajans
Merhabalar,
Herkese kolay gelsin hayırlı işler, aşağıdaki görünen logoya yakın bir logo çizdirilecek, aynı bu şekilde 3D olması gerekiyor, fiyatı pm gönderirseniz sevinirim.
İyi çalışmalar
17-03-2017, 20:31:13
#2
Webx
Kurumsal PLUS
Merhaba,
Logo için detaylı bilgi p.m olarak iletebilir misiniz ?
Fiyat konusunda yardımcı oluruz.
İyi Çalışmalar
18-03-2017, 12:25:49
#3
peerless
merhaba, özel mesaj gönderdim
18-03-2017, 12:38:50
#4
BurakKeskin
İsterseniz
direkt 3D
olarak çizebilirim. ( 3D görünümlü değil, 3D )
3D görünümlü de çizebilirim.
24-03-2017, 14:46:44
#5
pythonphp
Üyeliği durduruldu
is alindi
demo calismasi yapildi onay ve odeme bekleniyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:46:44 -->-> Daha önceki mesaj 12:17:10 --
odeme alindi
yine calisma dilegi ile tesekkurler
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler