3 Boyutlu Forma Tasarım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3 Boyutlu Forma Tasarım
5
●
1.420
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
3 Boyutlu Forma Tasarım
05-02-2016, 10:00:12
#1
ElitMedya
Arkadaşlar, Konu Tasarım ve Grafik ile ilgili olduğu için buraya açtım umarım Doğru yerdedir.
Elimizde 400-500 adet Forma var Bunları 3 boyutlu olarak çizmemiz lazım, Bunu nasıl hangi program ile yapabiliriz?
Örnek bir resmi paylaştım, yada bu konu da bize İzmir içinde Ücretli Hizmet verebilecek varsa detayları konuşalım.
05-02-2016, 11:42:29
#2
ReisMedya
Çeşitli programlarla 3D modellemenin yanı sıra, sadece sunum için mockup kullanıp photoshop'da düzenleyebilirsiniz.
Google'a
uniform mockup
yazarsanız bir çok forma bulursunuz.
Tabi bunların en iyisi 45 tllik bu mockuplar;
https://yellowimages.com/?s=football&post_type=product
Bunlar da kötü günde gidecekler
http://www.ultraupdates.com/2014/08/...psd-templates/
https://www.behance.net/gallery/1660...Uniform-Mockup
Saygılar..
05-02-2016, 12:00:04
#3
ElitMedya
ReisMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çeşitli programlarla 3D modellemenin yanı sıra, sadece sunum için mockup kullanıp photoshop'da düzenleyebilirsiniz.
Google'a
uniform mockup
yazarsanız bir çok forma bulursunuz.
Tabi bunların en iyisi 45 tllik bu mockuplar;
https://yellowimages.com/?s=football&post_type=product
Bunlar da kötü günde gidecekler
http://www.ultraupdates.com/2014/08/...psd-templates/
https://www.behance.net/gallery/1660...Uniform-Mockup
Saygılar..
Bilgiler için çok sağol, şuan sadece işten bir teşekkür edebiliyorum, bizimde sizler için yapabileceğimiz bir şeyler olursa seve seve yardımcı oluruz.
Tekrar sağolasın.
05-02-2016, 12:07:55
#4
ReisMedya
ElitMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgiler için çok sağol, şuan sadece işten bir teşekkür edebiliyorum, bizimde sizler için yapabileceğimiz bir şeyler olursa seve seve yardımcı oluruz.
Tekrar sağolasın.
Rica ederim.
İyi çalışmalar..
05-02-2016, 22:48:09
#5
Amineylmz
3d programlar kullanarak böyle bir çalışmayı hazırlayabilirim. Konuyla ilgili pm gönderildi
05-02-2016, 23:15:55
#6
serribaba38
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Pm atıldı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler