• 17-01-2016, 11:32:06
    #1
    EDİT: BİR ARKADAŞLA ANLAŞTIM, İŞ DURUMU KAPALI İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER.

    Arkadaşlar bi doktor'a kişisel site sözü verdim, her şey tamam fakat bir tek manşet'e koyulacak banner kaldı, manşet biraz geniş oraya bizim doktorun bi resmi yanına ünvanı ve ismini yazsak yeter çok da dandik olmazsa iyi olur.

    Anlaşacağım arkadaşla grafik işi olduğu zaman sürekli çalışacağım, çevremden soran eden olunca da arkadaşa yönlendiririm ayrıca.

    Uygun fiyatla çalışan bir arkadaş olursa iyi olur. Siteyi verdim orta manşete yapılacak dediğim gibi, iletişim için pm atabilirsiniz.


    Site:
    www.kerimozakay.com
  • 17-01-2016, 11:47:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    PM atılıyor.
  • 17-01-2016, 13:04:54
    #3
    hocam iÅŸ durumu nedir?
  • 17-01-2016, 15:12:46
    #4
    ArkadaÅŸlar.
    Doktorun bir adet resmi olacak yanında ünvanı ve ismi falan yazan bi banner olacak.

    Çok muhteşem bişey beklemiyorum çok kötü de olmasın, bana pm atıyorsanız lütfen fiyat ile atın aksi takdirde pm leri cevaplamayacağım.