Selam,
Daha önce e-mail şablonu hakkında çalışması olan ve bu işi düzenli yapabilecek tasarımcı arıyoruz.İş devamlıdır.
Daha önce birkaç kişiyle görüştüm , zaman kaybı yaratmayın arkadaşlar işini düzgün yapan ve mesleğini seven arkadaşlar tercihimdir.Aksi takdirde işi yarım bırakanlardan , mesai harcamaktan sıkıldık -tradei basıyorum.
Detaylı bilgi için iletişim bilgilerinizle PM atabilirsiniz.
Şablon Çizdirilecektir | Devamlı İş.
3
●301
- 08-05-2015, 18:48:08Merhaba arkadaşlar, ortalama tüm mailboxlara uygun tasarım yapıp kendim html'e dökebiliyorum, dilerseniz test de yapıyorum, bana suhauzun@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.
http://webisterim.net - 08-05-2015, 23:09:08PM'ler gönderildi

teoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
