yav aslında burda 10-20 tl ye iş yapanlardan kaynaklanıyor. 16 yıllık grafikerim. bu işi bedevaya getirenlerde suç. örnek bir çalışma 1500 tl arayüz bedeli aldım. ucuz işin yhanisi olmaz

örnek: