MUV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş verilmiştir. Ödemenin ilk yarısı yapıldı.

Teşekkürler.
İş başarı ile teslim edildi memnun kaldığınızı düşünüyorum...

Hayırlı olsun.

Teşekkürler