• 04-12-2013, 19:49:40
    #28
    Arkadaş çok sabırlı işini çok iyi yapiyor, tavsiye ediyorum
  • 05-12-2013, 12:22:35
    #29
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş çok sabırlı işini çok iyi yapiyor, tavsiye ediyorum
    Teşekkürler.
  • 06-12-2013, 16:26:50
    #30
    arkadaşa firma sitemizin tasarım işi verilmiştir
  • 11-12-2013, 12:41:43
    #31
    İş alımı açıktır.
  • 14-12-2013, 14:20:05
    #32
    projeler teslim edildi.
  • 16-12-2013, 15:47:09
    #33
    yılbaşı dolayısıyla logomuza birkaç eklenti ekledi , harika bir iş çıkarttı kendisi teşekkürler
  • 17-12-2013, 11:02:14
    #34
    İş alımı açıktır.
  • 20-12-2013, 11:09:51
    #35
    web sitemizin tasarımı için anlaşmıştık tasarımlarımızı sorunsuz teslim aldık ilgisinden dolayı teşekkür ederiz
  • 20-12-2013, 23:03:36
    #36
    Teşekkürler. İş alımı açıktır.