• 08-06-2013, 10:04:26
    #1
    beyler şurda başlık açtım kimse ilgilenmedi. bari parasıyla yaptıralım dedik.

    aynen başlıkta yazdığı gibi bi logo istiyorum.

    hatta ben autocadde tasarladım bile:

    http://i.imgur.com/pTFafvd.png (autocad terk oldu farkındayım )

    bu tarz bişey olursa güzel olur.

    renkler ağırlıkla açık mavi ve kırmızı olsun.

    rgb kodu: 0-127-255 (mavi) kırmızı farketmez. canlı kırmızı olsun ama çokta ateş kırmızısı olmasın. kurumsal site sonuçta magazinsel değil.

    neyse işte..ilgilenenler ref + pm
  • 08-06-2013, 10:47:48
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    15 tl yaparım diyorum verdiği cevaba bakın:

    "10 liraya yaparım dersen görüşelim..çünkü 10 dk lık iş sende biliyorsun "
  • 08-06-2013, 12:28:31
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu forumda 10 dk lık işi kendi yapamayan, ancak hali hazırda profesyonel grafiker olan ne çok insan var bir bilseniz...
  • 08-06-2013, 12:50:46
    #4
    Merhaba,
    Yardımcı olabiliriz.. Konumuzu inceleyip referans ve ücret konusunda bilgi alabilirsiniz.. https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...-kampanya.html
  • 09-06-2013, 10:25:07
    #5
    grafikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 tl yaparım diyorum verdiği cevaba bakın:

    "10 liraya yaparım dersen görüşelim..çünkü 10 dk lık iş sende biliyorsun "
    ya bak sabah sabah nası gerildim şimdi..

    arkadaşım sen kaç yaşındasın? eğer profilinde yazdığı gibi 38 yaşındaysan yazık sana..yazık ki bu yaşa kadar ticareti öğrenememişsin.

    1) aramızda özelden konuştuğumuz bir meseleyi gelip bu başlığa yazıp çok büyük bir terbiyesizlik yapıyorsun. ne konuşursak konuşalım, alıpta buraya yapıştırman bundan sonra bu forumda seninle iletişime geçecek potansiyel müşterilerin için büyük bir güven kaybı..38 yaşındaki bir ticaret adamı böyle fahiş bir hata yapmaz..

    2) İkincisi bu yaştaki bir ticaret adamı yeni tanıştığı bir müşterisiyle 3'ün 5'in lafını yapmaz, maksat ayağın alışsın der. ha tamam belki kurtarmıyordur saygı duyarım ama anlaşamasan bile kırıcı olmadan bunu uygun bir dille karşı tarafa açıklar. ki bunu yaparsan o müşteriyi belki gerçekten ikna edebilrisin, o müşteri senin istediğin rakamı kabul eder, en azından kabul etmese bile bir sonraki işinde yine sana gelir bi görüşmek ister. Veya çevrisinde iş yaptırıcak başkalarını sana yönlendirir. Ama sen müşterine böyle bir terbiyesizlik yaparsan, bu satten sonra artık bedava yapmak istesen bile emin ol kimse sana gelmez. Çünkü güven kaybettin bi kere..Ticarette kaybedilen güven bir daha kolay kolay geri gelmez..


    Bak kendimden bir örnek vereyim geçen bir müşterim bana büyük bir teklifte bulundu. Kendisine verdiğim cevap:

    http://i.imgur.com/YSetd82.png

    Özel mesaj "özel"liğine inandığım için ismini kapatıyorum belki örnek alırsın...

    Ha ben şimdi senin vereceğin cevabı da biliyorum: "ticareti senden öğrenecek değilim" umarım yanılırım...
  • 09-06-2013, 10:57:19
    #6
    Önce üslubuna bi dikkat et bence, özelde nasıl bir üslup kullandıysan burda da aynen devam ediyor...

    bu kadar konuştuğuna göre demek ki yaptığın hatayı hala anlayamamışsın...

    Müşteri kaybedecem diye kimsenin saygısızlığını sineye çekecek değilim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:57:19 -->-> Daha önceki mesaj 10:44:16 --

    desifre3545557 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bak kendimden bir örnek vereyim geçen bir müşterim bana büyük bir teklifte bulundu. Kendisine verdiğim cevap:

    http://i.imgur.com/YSetd82.png

    Özel mesaj "özel"liğine inandığım için ismini kapatıyorum belki örnek alırsın...


    kendin dersalmamışsın ki ben neden okuyayım mesajlarını?
  • 09-06-2013, 12:45:37
    #7
    grafikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce üslubuna bi dikkat et bence, özelde nasıl bir üslup kullandıysan burda da aynen devam ediyor...

    bu kadar konuştuğuna göre demek ki yaptığın hatayı hala anlayamamışsın...

    Müşteri kaybedecem diye kimsenin saygısızlığını sineye çekecek değilim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:57:19 -->-> Daha önceki mesaj 10:44:16 --





    kendin dersalmamışsın ki ben neden okuyayım mesajlarını?
    tam beklediğim gibi bir cevap

    neyse kardeşim uzatmayalım..sana hayırlı işler..
  • 09-06-2013, 17:04:29
    #8
    Kategori Moderatörü
    "bakın işte siz tasarımcı gözüyle nasıl güzel duruyorsa öyle ayarlayın bişeyler.."
    "hadi bakalım..seviyorum sizi"
    "beyler şurda başlık açtım kimse ilgilenmedi. bari parasıyla yaptıralım dedik."
    "10 liraya yaparım dersen görüşelim..çünkü 10 dk lık iş sende biliyorsun"

    https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...cek-varmi.html
  • 09-06-2013, 19:20:51
    #9
    pm yollandı